Ansættelsen af en ny kok siger rigtig meget om udviklingen hos Slagter Munch i Skagen.
Efter at have levet af at sælge kød i mere end 100 år har en af landets mest kendte slagtervirksomheder erkendt, at tiderne er skiftet, og at grønne convenience-vinde også blæser ind over det øverste af Nordjylland.
Der er nu flere planter og færdigretter i sor...
Kok nummer tre er på plads: Convenience-trenden har ramt Slagter Munch
Men "vi skal ikke lige pludselig til at være en salatbar, det lover jeg", fastslår den daglige leder
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/83163998.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=4032&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=3024&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=495&accessToken=c98e31121925c6c749cf682355746cd361d86074415984d4a4fd0c71d12c21c8)
Færdigretter fylder mere og mere hos Slagter Munch - her dagens ret i form af svinebryst med øl, kartofler og tomatsalat. Retterne til en pris på 125 kroner pr. person skal bare varmes hjemme hos kunden. Foto: Henrik Kongsgaard
Vil du have det hele med?
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement