23948sdkhjf

Dansk autogrossist sponsorerer mekaniker-kampagne

Uddannelses-kampagnen Tun Din Fremtid, der skal sikre flere mekanikere til autobranchen, har fået Viggo Laursen Autodele med ombord. Men flere skal gerne med, lyder opfordringen fra tovholderen på projektet. 
Sponsoraftalen mellem Tun Din Fremtid og Viggo Laursen Autodele er kommet i stand på bagkant af et år, hvor kampagnens nye koncept har været på banen og vist sit potentiale til at få flere unge til at vælge at blive mekaniker.

Og det glæder tovholder i projektet, Lucas Thelander Hultgren, lærlingekonsulent fra Dansk Bilbrancheråd, at en så stor ak...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Nordiske Medier DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.172