23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Nordiske Medier
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Forhandlerkoncern vil være vognmændenes supermarked

HEJ Group er på få år vokset til en unik multibrand-forretning i den danske lastbilbranche. Ambitionen er at være et supermarked for vognmanden, der altid skal kunne finde noget brugbart på hylderne

De fleste har et, nogle har to. Men én aktør i lastbilbranchen skiller sig ud. Med fem lastbilmærker er forhandler-koncernen HEJ på Sjælland på få år vokset til en multibrand-forretning uden sidestykke i transportbranchen herhjemme.

- Vi er i dag blevet et supermarked. Vores kunder kan shoppe imellem, hvad vi har på hylden, og hvis vi ikke har det, han skal bruge, har vi det nok et andet sted. Det har været stærkt her i sådan en krise, som vi har været igennem, med først corona og siden en svær leveringssituation, siger Henrik E. Jørgensen, indehaver af HEJ Group.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.095