Hovedparten af de fødevareproducenter, der besøger DR-programmet Løvens Hule, får penge med fra mødet med de velhavende investorer. Men man kan som gæst i hulen sagtens komme galt af sted.
Det konstaterer Mogens Bjerre, lektor og brandingekspert på Copenhagen Business School, CBS.
- De bliver eksponeret i den bedste sendetid, og det kan gå begge ...
- Løvens Hule kan sagtens være farlig for fødevarefolk
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/83051194.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=930&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=510&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=1&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=362&accessToken=ad190a8a894c9e05317afe2d1d2e0c2ac3e19beb777f11c51a98057336ad9e18)
Mogens Bjerre har selv prøvet at anbefale en start-up at sige nej tak til Løvens Hule. Pressefoto: CBS
Vil du have det hele med?
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement