E-commerce er vokset til at udgøre en tredjedel af Matas Groups samlede omsætning på 8,4 mia. kr. i seneste regnskabsår.
Og den udvikling kan fortsætte uden at udhule salget i de fysiske butikker, lyder det fra koncernchef Gregers Wedell-Wedellsborg i forbindelse med koncernens årsregnskab.
– Vi tror på, at online-salget kan vokse yderliger...
Koncernchef afviser kannibalisme: Net og butik kan vokse sammen
Der er rum til mere onlinevækst i milliardforretningen – og det er kunderne, der vejer balancen, lyder det fra Matas Groups koncernchef

Matas' onlineomsætning skyder til vejrs - og det kan den blive ved med, mener koncernchef Gregers Wedell-Wedellsborg. Foto: Matas
Vil du have det hele med?
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement