23948sdkhjf

Stor kampagne skal sætte nyt fut i Guld Barre

En ny, stor kampagne skal sørge for, at Guld Barre igen bliver et af de stærkeste chokoladebrands i Danmark.

Det skriver markedsforing.dk, som fortæller, at producenten, Toms Gruppen, mandag satte gang i brandingkampagnen med navnet ”Fordi små øjeblikke er guld værd”.

- Guld Barre er et dansk ikon, og vi håber naturligvis, at alle de nye tiltag vil få Guld Barre tilbage på sporet som et af Danmarks mest populære chokoladebrands, siger Sabine Wahl, marketing manager hos Toms, ifølge mediet.

Toms oplyser ikke, hvad kampagnen koster, men Sabine Wahl skriver i en mail til Markedsføring, at “det er en af de største satsninger på et enkelt brand, vi har foretaget i lang tid”.

Guld Barre kom på markedet i 1933.

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Mest læste
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Vildt-påkørsel: Hjemmeplejen i Thy redder Bambis mor
Virksomhed omdanner madaffald til grøn energi
Ny bog fortæller om historiske huse, byggemetoder og tidstypiske detaljer
Søndergaard forventer prispres og mere grøn omstilling
Stor nedriver følger kollegaer og halverer sit overskud
Møbeludlejere henter 818 friske millioner
Nordiske Medier:
Metal Supply DK
Wood Supply DK
Electronic Supply DK
Building Supply DK
Food Supply DK
Energy Supply DK
RetailNews
Transportmagasinet
Magasinet Pleje
Jern & Maskinindustrien
Mester Tidende
Licitationen
Motor-magasinet
Leder IDAG
Søfart
PlastForum DK
Kommunefokus
Fremtidens Logistik

Send til en kollega

0.109