23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Nordiske Medier
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Stor kampagne skal sætte nyt fut i Guld Barre

En ny, stor kampagne skal sørge for, at Guld Barre igen bliver et af de stærkeste chokoladebrands i Danmark.

Det skriver markedsforing.dk, som fortæller, at producenten, Toms Gruppen, mandag satte gang i brandingkampagnen med navnet ”Fordi små øjeblikke er guld værd”.

- Guld Barre er et dansk ikon, og vi håber naturligvis, at alle de nye tiltag vil få Guld Barre tilbage på sporet som et af Danmarks mest populære chokoladebrands, siger Sabine Wahl, marketing manager hos Toms, ifølge mediet.

Toms oplyser ikke, hvad kampagnen koster, men Sabine Wahl skriver i en mail til Markedsføring, at “det er en af de største satsninger på et enkelt brand, vi har foretaget i lang tid”.

Guld Barre kom på markedet i 1933.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109