23948sdkhjf

Kampagne skal lokke unge til smedefaget

For at komme manglen på faglærte i møde fokuserer en ny kampagne på at oplyse unge om indholdet i smedefaget.
Metal er uundværligt, og lige så uundværlige er smedene, men de er en mangelvare. Det skal ny kampagne lave om på.

Det er ikke manglende lærepladser, men derimod mangel på elever, som er den store udfordring Christine Bernt Henriksen, formand for Industriens Fællesudvalg og chefkonsulent i DIAlt for få vil være smede, lige som alt for få vil være...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Nordiske Medier DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Storcenter i Aarhus bløder fortsat butikker: Nu forlader stor detailkæde også stedet
Opråb fra ældreplejechefer: Besparelser har alvorlige konsekvenser for de ældre
Km-afgift: - Idiotisk at gøre det til et spørgsmål om prisen på en liter mælk
Coop kræver, at fødevareproducenter sænker priserne
Skibby: Hvor mange arbejdspladser forventes km-afgiften at koste?
Russisk spionskib gik verden rundt: Udstyret med Rockwool
Nordiske Medier:

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.076