23948sdkhjf

Om os

Målgruppen er virksomhedsledere der søger inspiration til udvikling af virksomheden. Lige fra adm. direktører, koncerndirektører, økonomidirektører, hr-chefer, salgschefer, administrationchefer til andre mellemledere med ansvar for virksomhedens udvikling - kort sagt alle ledere med et generelt ledelsesansvar.

Vi fokuserer på følgende emner på portalen:
• Ledelse
• Køb og salg af virksomheder
• Ejerleder (generationsskifte mv.)
• Økonomi (regnskab og finansiering)
• Entrepreneurship (iværksætteri/vækst/profiler)

Nu modtager 8187 nøglepersoner inden for generel ledelse og topledelse det daglige nyhedsbrev

Om Nordiske Medier
Nordiske Medier er en af Skandinaviens største virksomheder inden for specialmedier. Virksomheden dækker nordisk erhvervsliv med konstruktive, troværdige og uafhængige nyheder.
Med særligt fokus på at være helt tæt på de brancher, vi beskæftiger os med.

Der er 115 medarbejdere med base i Aalborg, København, Gøteborg, Stockholm og Oslo og en samlet omsætning på over 200 mio. kr. og er en solid virksomhed med orden i økonomien. De p.t. 44 medier og branchenetværk omfatter i dag bl.a.:
Licitationen – Byggeriets dagblad, Jern & Maskinindustrien, Mester Tidende, Motor-magasinet, Transportmagasinet, Magasinet Pleje, Building Supply, Metal Supply, Food Supply, Wood Supply, Electronic Supply, Energy Supply, idag.dk og RetailNews – flere af medierne er i Sverige og et par medier er i Norge.

Redaktionelt arbejder 90 journalister og redaktører på tværs af de mange brancher Dagsredaktionen tager sig af den løbende nyhedsstrøm og sørger for at vi er på forkant med alle nyheder på vores online medier. Og journalister fra printmedierne samt analysegruppen går i dybden med bl.a. brancheanalyser, særlige temaer, opfølgning på udvalgte sager, portrætter m.m. Hele tiden med fokus på at give læserne det grundig branchekendskab, man ikke kan finde i den brede nyhedsstrøm. I modsætning til mange andre medier skriver Nordiske Medier om både store og små virksomheder - samt både politiske, kulturelle og samfundsmæssige forhold, der har betydning for erhvervslivet. Fagmediernes professionelle journalister arbejder for at levere velskrevne, spændende og saglige artikler, så de kan levere indhold af høj faglig kvalitet til læserne, der selv er faglige eksperter inden for de brancher, de er beskæftiget i.

I 2012 blev virksomheden en del af Det Nordjyske Mediehus og høster de naturlige fordele af dette, samtidig med at det har samme selvstændige profil som hidtil.

I 2014 blev Industribasen og Danske Fagmedier en del af familien. Industribasen er en online auktions- og markedsplads for købere og sælgere indenfor industrien. Danske Fagmediers printmedier er nogle af Danmarks ældste og mest veletablerede fagblade med flere end 150.000 månedlige læsere, der får viden i bygge- og anlægssektoren, autobranchen, transportbranchen, plejesektoren, fremstillingsindustri, entreprenør- og håndværkerindustri. Selskaberne og medierne under Nordiske Medier udsender hver dag nyhedsbreve til flere end 200.000 modtagere.

I december 2016 blev den svenske medievirksomhed, Mentor Communication, med sine 23 medier en del af familien.

Send til en kollega

0.078