Tesla har ikke brugt en krone på traditionel markedsføring, men det ændrer dig
Amerikanske Tesla har indtil dato ikke brugt en krone på annoncer og traditionel markedsføring. Men Elon Musk lægger op til at ændre den strategi.

På Teslas årlige Investor Day, afholdt natten til onsdag dansk tid, proklamerende Elon Musk dog, at Tesla i den kommende tid vil forsøge sig med traditionel markedsføring. Foto: PR
Alene i USA brugte den amerikanske bilindustri 4,8 milliarder dollar til markedsføring, svarende til 33 milliarder kroner, i første halvår år 2022. Det viser beregninger nyhedsbureauet Reuters har foretaget. Flest penge bruger General Motors, efterfulgt af Ford og Stellantis. GM’s udskrivning til markedsføring beløb sig til næsten 2,7 milliarder do...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Nordiske Medier DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer