23948sdkhjf

Tesla har ikke brugt en krone på traditionel markedsføring, men det ændrer dig

Amerikanske Tesla har indtil dato ikke brugt en krone på annoncer og traditionel markedsføring. Men Elon Musk lægger op til at ændre den strategi.
Alene i USA brugte den amerikanske bilindustri 4,8 milliarder dollar til markedsføring, svarende til 33 milliarder kroner, i første halvår år 2022. Det viser beregninger nyhedsbureauet Reuters har foretaget. Flest penge bruger General Motors, efterfulgt af Ford og Stellantis. GM’s udskrivning til markedsføring beløb sig til næsten 2,7 milliarder do...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Nordiske Medier DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Dansk racerkører med kurs mod stjernerne
Forskere vil styrke borgernes indflydelse på den grønne energiomstilling
Aftaler om tre nye brintanlæg og infrastruktur skal realisere Finlands fremtidige brintøkonomi
ITD beder transportministeren tage affære: Det er ren chikane
Vismænd: Choktal for km-afgift og sukkerknald til diesel
Nordiske Medier:

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.095