Det startede med en kommentar på et af Dorte Wimmers egne opslag på LinkedIn.
- Det er interessant at se på Lidl i forhold til Aldi. De er stadig en lille spiller med 4,3 % af markedet mod Rema1000s 15,8 %, skrev detaileksperten som en bemærkning til det danske dagligvaremarked.
Anledningen er den nært forestående Aldi-exit. ...
Detailekspert peger på to ting, der skiller Lidl ud fra tysk konkurrent
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/63179139.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=5906&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=3535&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=395&accessToken=e7a26eaf6002dc4f4f97912c4c4c0b36c049606b34a1abd279c0432e63e1d17e)
Dorte Wimmer har 25 års erfaring fra dagligvarebranchen - og er direktør i Retail Institute Scandinavia. Foto: Retail Institute Scandinavia
Vil du have det hele med?
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement