Mere end 15 mio. passagerer og op imod 4 mio. biler vil i 2023 blive transporteret med Molslinjens færger. Det er næsten otte gange så mange mennesker og næsten seks gange så mange biler i forhold til, hvad Molslinjen befordrende for godt et årti siden, i 2011.
Et år, hvor rederiet stod på kanten af en afgrund i Kattegat med store underskud – men ...
ANALYSE: Succesfuldt turnaround for 10 år siden sendte Molslinjen afsted fra Kattegat mod stjernerne
Molslinjens seneste opkøb på Øresund placerer rederiets tal i toppen blandt de største i Nordeuropa
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/74130475.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=4000&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=2661&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=4&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=439&accessToken=4d45d79f8b6f03fa8742b9ab50c031f5372b7dcf4eb541dcc15779ef8f8b818b)
Kerneforretningen på Kattegat er udgangspunktet. Når Molslinjen næste år får leveret den nybyggede hurtigfærge 'Express 5' til Bornholmslinjen udvides kapaciteten og frekvensen på Kattegat med en fjerde færge. Foto: Søren Lund Hviid
Vil du have det hele med?
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement