23948sdkhjf

I et stille industrikvarter i Aarhus tårner stort tøjbrand op

Selvom virksomheden egentlig er svensk - og blev skabt i 1960'erne i Stockholm - er tøjmærket Fjällräven også stort og anerkendt i den danske detailbranche. 

Samtidig har tøjmærket også gennemgået en forandring og udvikling de seneste år, så Fjällräven-mærket ikke kun er at finde i friluft- og spejderbutikker, men faktisk også sælges i gængse tøjforretninger. 

Mærket er så at sige populært - og almindeligt kendt. 

Men det fornemmer man ikke på tøjvirksomhedens hovedkontor - som er placeret i et stille industrikvarter i Aarhus-forstaden Lystrup. 

Det skriver Århus Stiftstidende

- Vores værdier er ikke at være hurtigst op ad bjerget og først nede. Vi lever efter, at man går i sit eget tempo, og med respekt for naturen som den store inspirator, og derfor passer devisen 'den der lever stille - lever godt' fint her på kontoret, siger Pamela Lukunku, der er ansvarlig for marketing og kommunikation i Fjällrävens danske afdeling. 

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Mest læste
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Nyt tiltag i lokal Kvickly skal sikre længere levetid på varerne
Haas afslører: Her er Kevins nye Formel 1-racer
Bro-direktør ser store flaskehalse ved Femern-åbning
Stålpriser stiger på lav kapacitet og CO2
Ny installatør-kæmpe vil opkøbe virksomheder hver måned
Rambøll øjner stigende marked for sænketunneler: - Her er vi i den absolutte verdenselite
Nordiske Medier:
Metal Supply DK
Wood Supply DK
Electronic Supply DK
Building Supply DK
Food Supply DK
Energy Supply DK
RetailNews
Transportmagasinet
Magasinet Pleje
Jern & Maskinindustrien
Mester Tidende
Licitationen
Motor-magasinet
Søfart
PlastForum DK
Fremtidens Logistik
FemernNews
EnergyIslandNews

Send til en kollega

0.079