23948sdkhjf

I et stille industrikvarter i Aarhus tårner stort tøjbrand op

Selvom virksomheden egentlig er svensk - og blev skabt i 1960'erne i Stockholm - er tøjmærket Fjällräven også stort og anerkendt i den danske detailbranche. 

Samtidig har tøjmærket også gennemgået en forandring og udvikling de seneste år, så Fjällräven-mærket ikke kun er at finde i friluft- og spejderbutikker, men faktisk også sælges i gængse tøjforretninger. 

Mærket er så at sige populært - og almindeligt kendt. 

Men det fornemmer man ikke på tøjvirksomhedens hovedkontor - som er placeret i et stille industrikvarter i Aarhus-forstaden Lystrup. 

Det skriver Århus Stiftstidende

- Vores værdier er ikke at være hurtigst op ad bjerget og først nede. Vi lever efter, at man går i sit eget tempo, og med respekt for naturen som den store inspirator, og derfor passer devisen 'den der lever stille - lever godt' fint her på kontoret, siger Pamela Lukunku, der er ansvarlig for marketing og kommunikation i Fjällrävens danske afdeling. 

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Dansk racerkører med kurs mod stjernerne
Forskere vil styrke borgernes indflydelse på den grønne energiomstilling
Aftaler om tre nye brintanlæg og infrastruktur skal realisere Finlands fremtidige brintøkonomi
ITD beder transportministeren tage affære: Det er ren chikane
Vismænd: Choktal for km-afgift og sukkerknald til diesel
Nordiske Medier:

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094